Friday, 26. April 2024.
Unsko-sanski kanton 9° C Scattered Clouds
Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Filter by Custom Post Type
Velkaton
Melbourne
Chicago
London

2. Juna. 2020. Zanimljivosti
Zašto u Japanu naglo opada prodaja cigareta?

Trend pada prodaje cigareta u Japanu, u periodu između 2011. i 2019. godine, korespondira sa rastom prodaje uređaja koji zagrijavaju a ne sagorijevaju duhan (Heated Tobacco Products – HTP), ukazuje stručna studija američkih istraživača iz Južne Karoline i Kanade.

Rezultati posljednjeg istraživanja, objavljeno ovog mjeseca, ukazuju na povezanost drastičnog pada prodaje cigareta u Japanu od 2016. godine, sa rastom prodaje uređaja koji zagrijavaju a ne sagorijevaju duhan.

Autori ove studije su Michel Cummings i George Nahhas sa Medicinskog univerziteta u Charlestonu u Južnoj Karolini i profesor David Sweanor sa kanadskog univerziteta u Ottawi, koji su u istraživačkom radu koristili podatke Instituta za duhan u Japanu i izvještaje duhanskog giganta Philip Morris International.

Kako navode, zamjena tradicionalnih cigareta uređajima koji zagrijavaju a ne sagorijevaju duhan ima veliki potencijal da podstakne strategiju smanjenja štete u odnosu na posljedice dugoročnog pušenja cigareta. Japan je svojevrsno inicijalno područje za prodaju uređaja baziranih na ovoj inovativnoj tehologiji, a na tom tržištu kompanija Philip Morris je krajem 2014. godine predstavila IQOS, dok su se dvije godine kasnije pojavili i uređaji drugih proizvođača zasnovani na tehnologiji zagrijavanja duhana.

Prema dosadašnjim analizama, u Japanu je trenutno najrazvijenije tržište po broju korisnika tehnologije nesagorijevajućeg duhana.

Rezultati ove studije pokazuju da je, između 2011. i prošle godine, sveukupna prodaja klasičnih cigareta opala za 38 procenata. Konkretno, prodaja cigareta je sporije ali stabilno opadala tokom četiri godine posmatranog perioda – od 2011. do 2015. godine.

U posljednjih pet godina, cigarete se drastično manje puše dok broj korisnika uređaja koji zagrijavaju a ne sagorijevaju duhan raste, što istraživače navodi na zaključak da ubrzani pad prodaje cigareta u Japanu od 2016. godine na ovamo odgovara uvođenju i rastu prodaje HTP-a.

Studija američkih i kanadskih istraživača objavljena je u švicarskom žurnalu MDPI koji podržava naučnu zajednicu. Rezultati ove studije u velikoj mjeri se oslanjaju na ranija istraživanja sa istom temom koja su sprovedena u okviru Američkog društva za borbu protiv raka, objavljena prošle godine u medicinskom žurnalu za kontrolu duhana u Velikoj Britaniji (British Medical Journal on Tobacco Control).

(Vijesti.ba)

ZADNJE VIJESTI IZ Zanimljivosti

RTV VT ROYAL d.o.o.
Kulište 2, 77230 Velika Kladuša
Bosna i Hercegovina
T: (+387) 037 775 168
F: (+387) 037 775 159
E-mail
marketing.velkaton@gmail.com
© 2019 Royal d.o.o. Sva prava zadržana. Portal dizajnirao i razvio Cybervision