Monday, 29. April 2024.
Unsko-sanski kanton 25° C Clear Sky
Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Filter by Custom Post Type
Velkaton
Melbourne
Chicago
London

28. Decembra. 2015. USK, Vijesti
U USK-u u toku kampanja ‘Uživaj naše – upoznaj Zeleni kanton’

Kako prirodne ljepote Unsko-sanskog kantona: rijeku Unu i Nacionalni park Una bolje promovirati i turistima ponuditi više kako bi u Bihaću ostali duže od u prosjeku jedan i po dan, kao što je sada praksa. U toku je kampanja Uživaj naše-upoznaj Zeleni kanton.

Iako je prva asocijacija na ljepote Krajine rijeka Una, oni koji turistički obilaze ovaj kraj ostaju pozitivno iznenađeni i značajnim historijskim bogatstvima i kulturnim naslijeđem, ali i gastronomskom ponudom. Mladi i kreativni ljudi, s ciljem unapređenja promidžbe ovih vrijednosti, odlučili su svojim idejama i novom energijom stvoriti ozračje ljepšeg života u Krajini. Kroz promociju naših potencijala i resursa pokušat ćemo dovesti što veći broj turista, te ih natjerati da ostanu duže, jer se izuzetno malo zadržavaju, ni puna dva dana, a imamo šta pokazati, pokašnjava Anel Kajtezović iz Marketinške agencije “Trik”.

Prvi korak je urađen – oko svoje ideje okupili su Turističku zajednicu, Nacionalni park Una, gospodarsku i obrtničku komoru USK-a. Međutim, zasad je izostala podrška institucija i javnih ustanova, napominje Kajtezović.

Plan je da se kampanji pridruži što veći broj hotelijera, ugostitelja, raftnig i turističkih agencija, kako bi već sljedeće sezone bili vidljivi i prvi rezultati organizirane turističke ponude.

“Trebalo bi ulagati u marketing i da to bude jedna konstanta, poslovna odluka koja ne bi trebala da ima plus ili minus, već da ima stalni rast i napredovanje i, naravno, da koristi moderne mogućnosti i komuniciranja i promocije”, smatra Ismet Pašalić, predsjednik Privredne komore USK-a.

Kampanja nije namjenjena samo tržištu kantona i Bosne i Hercegovine, već su ciljna skupina posjetitelji iz regije, ali i šire. Podatak da je ove godine Nacionalni park Una imao 40 posto više prihoda od ulaznica, te da se ljetos tražio krevet više u Bihaću pokazuje kako je ovaj kraj na dobrom putu da na pravi način u funkciju razvoja stavi – sva svoja bogatstava.

O turističkim potencijalima USK-a u Federaciji plus govorio je Anto Marjanović, predsjednik Nacionalnog parka Una.

ZADNJE VIJESTI IZ USK Vijesti

RTV VT ROYAL d.o.o.
Kulište 2, 77230 Velika Kladuša
Bosna i Hercegovina
T: (+387) 037 775 168
F: (+387) 037 775 159
E-mail
marketing.velkaton@gmail.com
© 2019 Royal d.o.o. Sva prava zadržana. Portal dizajnirao i razvio Cybervision