Wednesday, 10. December 2025.
Unsko-sanski kanton 4° C Broken Clouds
Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Filter by Custom Post Type
Velkaton
Melbourne
Chicago
London
[bsa_pro_ad_space id=9]

28. Decembra. 2015. USK, Vijesti
U USK-u u toku kampanja ‘Uživaj naše – upoznaj Zeleni kanton’

Kako prirodne ljepote Unsko-sanskog kantona: rijeku Unu i Nacionalni park Una bolje promovirati i turistima ponuditi više kako bi u Bihaću ostali duže od u prosjeku jedan i po dan, kao što je sada praksa. U toku je kampanja Uživaj naše-upoznaj Zeleni kanton.

Iako je prva asocijacija na ljepote Krajine rijeka Una, oni koji turistički obilaze ovaj kraj ostaju pozitivno iznenađeni i značajnim historijskim bogatstvima i kulturnim naslijeđem, ali i gastronomskom ponudom. Mladi i kreativni ljudi, s ciljem unapređenja promidžbe ovih vrijednosti, odlučili su svojim idejama i novom energijom stvoriti ozračje ljepšeg života u Krajini. Kroz promociju naših potencijala i resursa pokušat ćemo dovesti što veći broj turista, te ih natjerati da ostanu duže, jer se izuzetno malo zadržavaju, ni puna dva dana, a imamo šta pokazati, pokašnjava Anel Kajtezović iz Marketinške agencije “Trik”.

Prvi korak je urađen – oko svoje ideje okupili su Turističku zajednicu, Nacionalni park Una, gospodarsku i obrtničku komoru USK-a. Međutim, zasad je izostala podrška institucija i javnih ustanova, napominje Kajtezović.

Plan je da se kampanji pridruži što veći broj hotelijera, ugostitelja, raftnig i turističkih agencija, kako bi već sljedeće sezone bili vidljivi i prvi rezultati organizirane turističke ponude.

“Trebalo bi ulagati u marketing i da to bude jedna konstanta, poslovna odluka koja ne bi trebala da ima plus ili minus, već da ima stalni rast i napredovanje i, naravno, da koristi moderne mogućnosti i komuniciranja i promocije”, smatra Ismet Pašalić, predsjednik Privredne komore USK-a.

Kampanja nije namjenjena samo tržištu kantona i Bosne i Hercegovine, već su ciljna skupina posjetitelji iz regije, ali i šire. Podatak da je ove godine Nacionalni park Una imao 40 posto više prihoda od ulaznica, te da se ljetos tražio krevet više u Bihaću pokazuje kako je ovaj kraj na dobrom putu da na pravi način u funkciju razvoja stavi – sva svoja bogatstava.

O turističkim potencijalima USK-a u Federaciji plus govorio je Anto Marjanović, predsjednik Nacionalnog parka Una.

ZADNJE VIJESTI IZ USK Vijesti

RTV VT ROYAL d.o.o.
Kulište 2, 77230 Velika Kladuša
Bosna i Hercegovina
T: (+387) 037 831 871
F: (+387) 037 831 872
E-mail
marketing.velkaton@gmail.com
© 2019 Royal d.o.o. Sva prava zadržana. Portal dizajnirao i razvio Cybervision