Na prvoj decembarskoj sjednici Gradskog vijeća Bihać usvojena je Odluka o osnivanju Javnog preduzeća Aerodrom Bihać.
Na mjesto vršioca dužnosti direktora imenovan je direktor Javne ustanove za sport, odmor i rekreaciju Bihać, magistar ekonomije Amir Beganović.
Prema riječima savjetnika gradonačelnika Smaila Toromanovića, u ovom preduzeću bit će uposleno još nekoliko djelatnika, a sredstva u iznosu od 2 miliona KM koja su obećana sa federalnog nivoa bit će prebačena čim ovo preduzeće otvori svoj žiro račun.
Koji su daljnji koraci kojima će se kretati priča oko aerodroma u Bihaću i kako će se trošiti prva 2 miliona KM od Federacije, javnosti nije prezentirano. Pretpostavljamo da je Gradska uprava izradila fisibility studiju, te je upoznata sa opravdanošću ovog projekta, ali bi je trebali prezentirati i javnosti.
Za priču oko aerodroma potrebno je preko 20 miliona KM, pa se građani sa pravom pitaju šta će se prvo uraditi sa navedena 2 miliona KM, kojim će vremenskim tokom ići cijeli projekat, ko garantuje realizaciju idućih tranši sa federalnog nivoa i koji je planirani vremenski okvir za završetak te priče.
Kako bi se osnovalo ovo preduzeće, te osigurala sredstva za nova upošljavanja i funkcionisanje čitavog projekta, kroz Budžet grada Bihaća za 2016. godinu osigurano 70.000 KM, što će, smatraju, biti dovoljno za početak rada tog preduzeća.
“Razgovarali smo o početku podizanja aerodroma Bihać, jer je ovo turistički interesantna regija, može ostvariti velike prihode u narednom periodu, te je s te strane potrebno pokrenuti aerodrom za turističke charter letove ” – istako je premijer Federacije BiH Fadil Novalić pri posjeti Bihaću u septembru 2015. godine.
Skeptici smatraju da je cijela priča oko aerodroma u Bihaću ishitrena i nerealna bez ozbiljne i sveobuhvatne studije izvodljivosti, te odluke koja sadrži plan i dinamiku sprovođenja aktivnosti i o neophodnim kratkoročnim i dugoročnim kapacitetima.
„Gradonačelnik se u svojoj izjavi o aerodromu ogradio od eventualnog neuspjeha projekta, kazavši da su u toku tek preliminarni razgovori sa turskim investitorom, koji tek treba da odluči da li će ulagati u aerodrom u Bihaću ili neće. Ako je projekat još na dugom štapu, postavlja se pitanje čemu tolika pompeznost u izjavama bihaćkih vlasti. Također, zašto mijenjati regulacioni plan, ako investicija nije potvrđena, i ako investitorov plan nije poznat javnosti, te nije bilo prilike da se raspravlja o istom“, poručili su iz Gradskog odbora Naše stranke u Bihaću.