Thursday, 9. May 2024.
Unsko-sanski kanton 13° C Overcast Clouds
Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Filter by Custom Post Type
Velkaton
Melbourne
Chicago
London

8. Oktobra. 2022. Zanimljivosti
SEAT odgovara na česta pitanja o hibridnim vozilima

Tri od svakih deset automobila koji se sada prodaju u EU su hibridi, prema najnovijim studijama koje je do danas objavilo Evropsko udruženje proizvođača automobila (ACEA). Objedinjujući 16 najvećih proizvođača vozila u EU, ACEA-ine brojke potvrđuju uzlazni trend u alternativnim pogonskim tehnologijama, od kojih su plug-in hibridi (PHEV) najistaknutiji. Ova napredna tehnologija otvara mnoga pitanja, a stručnjak iz SEAT S.A. odgovara na ona najčešće postavljena od strane korisnika širom Evrope.

César Méndez, rukovodilac Hybrid R&D sektora u SEAT S.A., ističe da je “prednost PHEV-a to što ne zavise od motora sa unutrašnjim sagorijevanjem kako bi baterija bila napunjena.”

“Ima utičnicu za punjenje koja garantuje da će biti potpuno napunjena svakog jutra kada uđete u auto”, dodaje on. Na primjer, SEAT Tarraco e-HYBRID ima električni domet od 49 kilometara. “To je dovoljno da vas svakodnevno odvede tamo gdje želite ići u 100% električnom načinu rada“, kaže César.

Da li su hibridi pogodni za duga putovanja?

“Apsolutno”, odgovara César, “zahvaljujući efikasnoj kombinaciji motora sa unutrašnjim sagorijevanjem i električnih motora, srednja i duga putovanja mogu se preći bez ikakvih problema.“ U slučaju SEAT-a Tarraco e-HYBRID, ukupan domet je 730 kilometara.

Koliko dugo traje punjenje?

“Sve zavisi od kabla i maksimalne struje punjenja“, kaže César. Dobra opcija je imati SEAT Wallbox kod kuće. “Na ovaj način, pod optimalnim uslovima, možete napuniti svoj automobil za samo tri i po sata.”

Kako funkcionira regeneracija energije?

“Na dva načina” objašnjava César. S jedne strane, “kada otpustite papučicu gasa, motor počinje raditi kao generator koji koristi inerciju vozila.” S druge strane, “kada pritisnete papučicu kočnice, motor se ponaša kao generator tokom prvog istezanja i koristi svoj kočni efekt; ovo je regenerativno kočenje.”

Kako se hibridi ponašaju na niskim temperaturama?

“Bez problema“, odgovara César. “Dok su komponente visokonaponskog sistema ispod -10°C, motor sa unutrašnjim sagorijevanjem će raditi, a kada se provozate i temperatura poraste, elektromotor će početi da radi“, zaključuje on.

ZADNJE VIJESTI IZ Zanimljivosti

RTV VT ROYAL d.o.o.
Kulište 2, 77230 Velika Kladuša
Bosna i Hercegovina
T: (+387) 037 775 168
F: (+387) 037 775 159
E-mail
marketing.velkaton@gmail.com
© 2019 Royal d.o.o. Sva prava zadržana. Portal dizajnirao i razvio Cybervision