Iz Regulatorne agencije za komunikacije saopćeno je da je službeni početak izborne kampanje za opće izbore u BiH 7. septembar i trajat će 30 dana, te podsjetila na obavezu poštivanja Izbornog zakona BiH i Pravilnika o medijskom predstavljanju političkih subjekata.
Iz Agencije navode da se obaveza pokrivanja izbornih aktivnosti tokom izbora odnosi na sve pružatelje audiovizuelnih medijskih usluga i medijskih usluga radija u BiH.
Neposredno obraćanje političkih subjekata, kao i emitiranja plaćenog političkog oglašavanja počinje u periodu od 30 dana prije dana izbora, odnosno 7. septembra.
Pružatelji audiovizuelnih medijskih usluga i medijskih usluga radija obavezni su da dostave Agenciji raspored planiranih izbornih programa najkasnije sedam dana prije početka izborne kampanje, kao i važeće cjenovnike marketinških usluga najkasnije 15 dana prije početka izborne kampanje.
Izborna tišina počinje 24 sata prije otvaranja biračkih mjesta i trajaće do njihovog zatvaranja, dodaje se u saopćenju.
Pravilnik o medijskom predstavljanju političkih subjekata u periodu od dana raspisivanja do dana održavanja izbora, kao i Izborni zakon BiH, dostupni su na internet stranici Agencije www.rak.ba, a lista ovjerenih političkih subjekata za izbore dostupna je putem internet stranice Centralne izborne komisije BiH www.izbori.ba.