
Marka Build Your Dreams ili skraćeno BYD, u Evropi ima cilj da zauzme Škodino mjesto i postane lider prodaje u skoro svakoj klasi. Novi BYD SEAL 5 DM-i je elegantna kompaktna plug-in hibridna limuzina koja je upravo puštena u prodaju u Poljskoj i Slovačkoj spremajući se da prodrma tržište.Kineski brend se suočava sa ozbiljnim internim problemima, pored toga što je previše neprijateljski nastrojen prema drugim brendovima iz inostranstva, koji su svi upleteni u naizgled beskrajan rat cijenama. Situacija koja prelazi granice i, naravno, trese temelje evropske strukture.
Zato je BYD odlučio da lansira novi model, bez ikakve pompe ili zvanične najave, BYD SEAL 5 DM-i koji ima mnogo toga da brzo zauzme vrh ljestvice prodaje. Poljska i Slovačka su prve evropske stanice u kojoj je ova limuzina puštena u prodaju, reproducirajući karakterističan stil dizajna azijske firme.
Novi BYD SEAL 5 DM-i ima za cilj da postane mjerilo u Evropi. Iznenađenje ili ne za rivale, ali s ovom kompaktnom limuzinom koja se ističe po prostranoj unutrašnjosti i prtljažniku, kineski brend ima plan za napad na Octaviju i rivale kojih je malo ostalo na tržištu. Dužina od 4,78 metara (Octavia 4,69m; Corolla Sedan – 4,63m) je jedan od aduta za to, iako nije toliko blizu kompaktnom automobilu kao što Kinezi sugerišu, već više naginje limuzini D-segmenta.Unutrašnjost SEAL 5 DM-i ne razlikuje se od električnog SEAL-a, s kojim dijeli cijeli dizajn instrument table, kao i digitalne ekrane, mali za instrument tablu i onaj od 12,8 inča postavljen na centralnoj konzoli i, kao i obično, rotirajući je.
Unutrašnjost SEAL 5 DM-i ne razlikuje se od električnog SEAL-a, s kojim dijeli cijeli dizajn instrument table, kao i digitalne ekrane, mali za instrument tablu i onaj od 12,8 inča postavljen na centralnoj konzoli i, kao i obično, rotirajući je.Gdje bi mogla biti prevaga za pridošlicu u Evropi? Više od 1.000 km dometa u najjeftinijem BYD PHEV-u čini se kao nešto što oni najbolje rade. Tehničke specifikacije novog BYD SEAL 5 DM-i, koji je već pušten u prodaju u Poljskoj, trenutno nisu poznate. Ovaj novi BYD model će imati atmosferski benzinski motor od 1,5 litara sa 163 KS, kao i elektromotor za ukupnu maksimalnu snagu od 212 KS.
Ubrzanje do stotke nije loše – samo 7,5 sekundi, dok je maksimalna brzina 180 km/h. No, prosječna potrošnja od 3,9 litara je na nivou najboljeg dizela. Nije sve tako bajno. Naime, punjenje sa snagom do 6,6 kW nije rekordno.

Poznato je da će se novi SEAL 5 DM-i prodavati u dva nivoa opreme, početnom “Design” i “Comfort”, sa punom standardnom opremom koja uključuje automatsku kontrolu klime, LED prednja svjetla, panoramski klizni krov, električna prednja sjedišta, kameru za vožnju unazad (ili 360º) i poboljšani zvučni sistem.
Nakon Poljske i Slovačke poznato je da će BYD-ova limuzina stići i do drugih evropskih zemalja. Sljedeće su na redu Češka, Rumunija i Hrvatska. Cijena u Poljskoj od 30.000 eura nije pretjerano visoka, ipak je u pitanju plug-in hibrid.
ZADNJE VIJESTI IZ Zanimljivosti

