Friday, 29. March 2024.
Unsko-sanski kanton 12° C Broken Clouds
Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Filter by Custom Post Type
Velkaton
Melbourne
Chicago
London

15. Augusta. 2020. USK
Neizvjesna izgradnja Bihaćkog aerodroma

Posljedice pandemije koronavirusa osjete se u cijeloj državi. Neki izuzetno značajni projekti trpe velike štete. Jedan od njih je i aerodrom u Bihaću. Zbog skoro pa obustavljenog izdvajanja sredstava za nastavak radova na izgradnji aerodroma, sudbina ovog najvećeg strateškog projekta u Krajini je krajnje neizvjesna.

Povezanost Krajine sa ostatkom Bosne i Hercegovine je jako loša. Kada je riječ o izgradnji autoputeva i značajnijih dionica brzih cesta, Krajina se, u pravilu, zaobilazi. Upravo je zbog toga najava izgradnje aerodroma u Bihaću dočekana sa velikim ushićenjem.

Ovo je testna dionica poletno-sletne staze aerodroma Golubić u Bihaću. Najavljen je kao najveći i najznačajniji infrastrukturni projekat u Krajini. Međutim, ukoliko se nastavi sa ovakvom dinamikom radova, Bihać i Krajina bi ovaj najveći i najznačajniji infrastrukturni projekat trebali dobiti tek za 30 godina.

Dakle, računica je jasna. Cjelokupna investicija bi trebala iznositi oko 100 miliona maraka. Priča o aerodromu je počela 2017.godine a do sada je utrošeno oko 9 miliona maraka. Očito je da grad Bihać ni Unsko-sanski kanton nemaju sredstava za završetak ovog projekta. Zbog toga se traži da se nadležnosti sa grada Bihaća prenesu na Federaciju Bosne i Hercegovine.

EMIR HAFIZOVIĆ, v.d. tehničkog sekretara aerodroma Bihać

Otprilike smo taj dio što se tiče prijedloga i potrebne dokumentacije odradili do marta ove godine ali opet kažem zbog pandemije je sve obustavljeno tako da je buduća sudbina ovog preduzeća blago rečena neizvjesna.

Zbog pandemije koronavirusa umjesto 2,5 miliona iz federalnog budžeta je uplaćeno tek 300. hiljada maraka. Iako su donošenjem kantonalnog Zakona o javno-privatnom partnerstvu stvoreni uslovi za ulaganja te već ostvareni kontakti sa potencijalnim investitorima, postoje problemi. Naime, otkupljeno je tek oko 17% ukupno planirane površine, što znači da je neophodno još između 15 i 20 miliona maraka kako bi cjelokupno zemljište na kojem bi trebao biti aerodrom bilo u vlasništvu preduzeća.

EMIR HAFIZOVIĆ, v.d. tehničkog sekretara aerodroma Bihać

Bilo je razgovora, međutim ljudi traže konkretne stvari. Prvo te pita jesi li vlasnik zemlje, mi nismo vlasnici da bi postao vlasnik moraš kupiti zemlju.

Međutim, i pored svih ovih problema, gradske vlasti ali i građani Bihaća se nadaju da će ovaj, izuzetno značajan projekat za cijeli Unsko-sanski kanton, biti prepoznat i na koncu završen.

O ekonomskom značaju ovog projekta za cijeli Unsko-sanski kanton je suvišno govoriti. Pored ostalog, turizam na čijim je temeljima zamišljen razvoj ovog dijela države bi svakako imao najviše benefita s obzirom na nacionalni park Una, blizinu nacionalnog parka Plitvička jezera, ali i zbog velikog broja naših državljana koji žive i rade u inostranstvu.

ZADNJE VIJESTI IZ USK

RTV VT ROYAL d.o.o.
Kulište 2, 77230 Velika Kladuša
Bosna i Hercegovina
T: (+387) 037 775 168
F: (+387) 037 775 159
E-mail
marketing.velkaton@gmail.com
© 2019 Royal d.o.o. Sva prava zadržana. Portal dizajnirao i razvio Cybervision