Nakon održanog sastanka na inicijativu Autocesta Federacije – investitori, projektanti, nadzorni organi i izvođači radova na mostu Počitelj konstatirali su da most nije ugrožen. Pojasnili su i kako su pukotine nastale. Zaključak: U narednih deset dana bit će intenzivirani radovi na otklanjanju nedostataka. No, kako i zašto su nedostaci nastali?
U zajedničkom saopćenju se navodi da je došlo do oštećenja na segmentnoj ploči između stupova S3 i S4, odnosno nepravilnosti u pozicioniranju cijevi za kablove. Nismo saznali čija je odgovornost – ništa neuobičajeno.
„Nadzorni inženjer može odrediti izvođaču da ukloni i ponovo izvede bilo koje radove koji nisu u skladu s Ugovorom. U tom slučaju, izvođač će izvesti i dovršiti radove u skladu s Ugovorom i u skladu s uputama nadzornog inženjera, odnosno otkloniti sve eventualne nedostatke na radovima“.
Ovaj sastanak bio je prilika da se većina diskvalifikovanih nađe na jednom mjestu. Zapravo, došli smo u posjed rješenja da su sve tri kompanije – Powerchina, Azvirt, Hydrosyno – koje su činile konzorcij, kao i podizvođač Hering, diskvalifikovani. Diskvalifikacija je podrazumijevala zabranu učešća na tenderima u kojima se kao investitor pojavljuje JP Autoceste na dvije godine. Na budućim projektima, ali ne i na onima koji su u toku. Rješenje o diskvalifikaciji donosi tadašnji direktor Autocesta Federacije Elmedin Voloder.
ZADNJE VIJESTI IZ Bosna i Hercegovina
