Saturday, 10. December 2022.
Unsko-sanski kanton 6° C Heavy Intensity Rain
Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Filter by Custom Post Type
Velkaton
Melbourne
Chicago
London

20. Oktobra. 2022. Zanimljivosti
Mandarine je najbolje jesti svježe, ali su odlične i u kolaču

Mandarine pripadaju citrusima, a u poređenju sa narandžama, manje su, sadrže više vode i imaju manje kiseline i šećera. Mandarine imaju i relativno malo ugljikohidrata u poređenju sa drugim vrstama voća, ali zbog njihove veličine lako možemo pojesti više nego što je preporučeno.

Jedna mandarina manje veličine (oko 76 g) sadrži 40 kalorija, 0,6 g proteina, 10,1 g ugljikohidrata i 0,2 g masti.

Odličan su izvor vitamina C, tiamina i folne kiseline.

Najbolje ih je jesti svježe, ali sa mandarinama možete pripremiti i ukusne kolače. Evo jednog prijedloga:  

Potrebni sastojci: šest, sedam mandarina, tri jaja, dvije šolje od dva dcl šećera, jedna šolja ulja, jedna šolja mlijeka, dvije šolje brašna, pola kesice praška za pecivo, jedan vanilin šećer.

Postupak pripreme:

Mandarine ogulite i prerežite na pola. Svaku polovinu umočite u šećer i isječenom stranom položite na dno kalupa obloženog papirom za pečenje. Redajte ih u krug.

Cijela jaja umutite pjenasto sa šećerom da pobijele. Sipajte ulje i mlijeko, potom dodajte brašno pomiješano s praškom za pecivo i vanilin šećerom.

Izmiksajte, pa prelijte preko mandarina.

Zagrijte rernu, pa pecite kolač 30-40 minuta, u zavisnosti od rerne.

Pečeni kolač ostavite da se prohladi, potom prislonite tanjir i okrenite ga. Pažljivo odvojite papir za pečenje.

Ohlađeni kolač sijecite na kriške i poslužite.

Izvor: Faktor

ZADNJE VIJESTI IZ Zanimljivosti

RTV VT ROYAL d.o.o.
Kulište 2, 77230 Velika Kladuša
Bosna i Hercegovina
T: (+387) 037 775 168
F: (+387) 037 775 159
E-mail
marketing.velkaton@gmail.com
© 2019 Royal d.o.o. Sva prava zadržana. Portal dizajnirao i razvio Cybervision