Sunday, 19. May 2024.
Unsko-sanski kanton 21° C Broken Clouds
Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Filter by Custom Post Type
Velkaton
Melbourne
Chicago
London

20. Januara. 2024. Zanimljivosti
Kineski BYD spustio cijene za 15% u Njemačkoj: Cilj je stići Škodu u Evropi

Ohrabreni uspjehom u protekloj godini kada su plasirali preko tri miliona vozila i ušli na listu 10 najprodavanijih svjetskih marki/grupacija, apetiti kineskog BYD-a su naglo porasli. BYD-ove ambicije u Evropi rastu s planovima za tvornicu u Mađarskoj i ugovorenim sponzorstvom za Euro 2024, a sad su već krenuli i rezati cijene kako bi ušli u pet najboljih u Evropi.

I Volkswagen grupa i Stellantis najavili su svoje ambicije da skinu s trona Teslu kao proizvođača električnih vozila broj 1 u Evropi ne računjajući na ‘’uljeza’’ iz Kine. BYD je u međuvremenu ušao u ring kao novi izazivač, skovao planove za izgradnju fabrike u Mađarskoj, a u zadnjem kvartalu prošle godine uspio pokoriti Teslu.

BYD ima svoje ambicije u Evropi. “Srednjoročno, želimo da budemo među prvih pet u pogledu ukupnog broja registracija ovde u Evropi“, rekao je Brian Yang, pomoćnik generalnog direktora u BYD Europe za publikaciju Automobilwoche. Yang nije dao rok za postizanje tog cilja, ali to bi značilo tržišni udjel veći od 5 posto, ili otprilike ekvivalentno tržišnom udjelu Škode, koja je u 2023. prodala 712.000 automobila na starom kontinentu.

BYD je najveći proizvođač automobila u Kini, sa 11 posto tržišnog udjela, kao i vrhunski brend električnih vozila. Ali uprkos svojoj dominantnoj poziciji tamo, još uvek nije toliko jak igrač van svog domaćeg tržišta, pogotovo u Evropi. Prema izvještajima o prodaji, Kinezi su u Njemačkoj prošle godine prodali jedva 4.139 automobila, dok je Tesla prodao 63.685 vozila, a Volkswagen kao lider tržišta plasirao čak 519.089 vozila.

BYD-ov najprodavaniji model ATTO 3, lanisran u EU u septembru 2022. ima cijenu od oko 47.000 eura. Međutim, Kinezi su odlučno spustili cijenu za 15%, pa nova početna cijena ovog električnog SUV-a iznosi 39.950 eura. BYD se nada da će tako lakše pridobiti kupce Volkswagena ID.4 (43.900 eura) i Tesle Model Y (44.899 eura).

S obzirom da Kinezi ne žele zavisiti od drugih, vrijedi spomenuti da BYD posjeduje vlastiti brod (BYD Explorer No.1) za prevoz automobila. Taj brod je već 9. januara napustio luku u Yantai sa 7.000 ukrcanih automobila na putu ka Evropi. Istovremeno, ovaj brod je i prvi auto-transport koji je izgradilo domaće brodogradilište i koji će se posebno koristiti za izvoz automobila domaće proizvodnje, čime je započela era sopstvenog transporta domaćih automobila. U planu je izgradnja još sedam ovih gorostasa, s čime Kinezi najavljuju ozbiljan biznis u autoindustriji.

Takođe, BYD ulaže 14 milijardi dolara u razvoj ‘’pametne’’ opreme, s naglaskom na ADAS sisteme, kako bi njihovi automobili bili sigurniji na cesti. Koliko su Kinezi ozbiljno shvatili evropski kontinent, a pogotovo njemačko tržište, ovog ljeta ćemo ih gledati u ulozi službenog partnera Evropskog prvenstva u nogometu, koje će se održati u upravo u Njemačkoj.

ZADNJE VIJESTI IZ Zanimljivosti

RTV VT ROYAL d.o.o.
Kulište 2, 77230 Velika Kladuša
Bosna i Hercegovina
T: (+387) 037 775 168
F: (+387) 037 775 159
E-mail
marketing.velkaton@gmail.com
© 2019 Royal d.o.o. Sva prava zadržana. Portal dizajnirao i razvio Cybervision