Thursday, 10. July 2025.
Unsko-sanski kanton 18° C Broken Clouds
Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Filter by Custom Post Type
Velkaton
Melbourne
Chicago
London
[bsa_pro_ad_space id=9]

19. Oktobra. 2024. Zanimljivosti
Kako vaši omiljeni brendovi hrane igraju umne igre s vama

Čini se da prehrambene kompanije u posljednjih nekoliko godina igraju ozbiljne umne igre s potrošačima.

Naime, nešto što ste uvijek rado jeli odjednom počinje imati malo drugačiji okus ili vam djeluje da su porcije manje. Postoji prilično velika vjerovatnoća da niste jedini s takvim iskustvom.

Kako su prehrambene kompanije u posljednjih nekoliko godina imale značajan rast troškova proizvodnje, mnoge su se koristile dvjema podmuklim strategijama, a sve kako bi izbjegle nepopularan rast cijena svojih proizvoda. Te dvije strategije su šrinkflacija i skimpflacija.

Šrinkflacija je smanjenje količine proizvoda, uz zadržavanje cijene, dok je skimpflacija suptilna zamjena jeftinijim sastojcima u cilju smanjenja proizvodnih troškova. Obje taktike su kod potrošača izazvale nezadovoljstvo jer se osjećaju prevarenima.

Među onima koji su se u Sjedinjenim Američkim Državama koristili ovim strategijama je svjetski lanac restorana brze hrane McDonald's. Nakon što su se potrošači počeli žaliti i nakon što su spomenuti lanac restorana brze hrane i drugi pogođeni smanjenjem prihoda, u McDonald'su su obećali da će biti razboritiji.

Osim toga, pojedine kompanije su obećale da će za svoje proizvode koristiti sastojke koje su prvobitno koristili, odnosno da će čak povećati količinu u ambalaži. Povećanje količine, uz zadržavanje cijene, može biti posljedica visokih profitnih marži, piše CNN.

ZADNJE VIJESTI IZ Zanimljivosti

RTV VT ROYAL d.o.o.
Kulište 2, 77230 Velika Kladuša
Bosna i Hercegovina
T: (+387) 037 831 871
F: (+387) 037 831 872
E-mail
marketing.velkaton@gmail.com
© 2019 Royal d.o.o. Sva prava zadržana. Portal dizajnirao i razvio Cybervision