Od planiranih 275 kilometara autoceste od sjevera do juga BiH izgrađeno je 114 kilometara. U posljednje vrijeme sve glasnije u javnosti se mogu čuti osim o sporoj izgradnji autoputa kroz Bosnu i Hercegovinu, i sumnje na kriminal i enormno povećanje troškova gradnje.
Godinu dana nakon probijanja roka izgradnje poddionice Koridora V-C Vranduk – Ponirak dužine 5,3 kilometara još se ne nazire završetak posla.
Umjesto detaljnog pojašnjenja nadležnih, u javnosti smo dobili novinarsku priču u kojoj autor navodi da su troškovi na navedenoj poddionici znatno povećani, ali i to da je zadokumentovan niz manipulacija koje su trenutno predmet interesovanja istražnih organa.
Na osnovu dosadašnjeg iskustva mi slobodno možemo reći da je BiH el dorado za strane kompanije koje ne moraju da poštuju zakone i koje mogu da rade šta hoće, koje institucije ili ljudi koji su u institucijama dobro štite
U Autocestama FBiH kategorički odbacuju sve navode. U odgovoru na upit, kada je u pitanju poddionica Vranduk-Ponirak, ističu da je Uprava projektiranje vratila u nadležnost investitora i angažovala novu firmu da projektuje, ne više firmu iz Grčke koju je ranije angažovao izvođač.
Pored toga, dodaju u Autocestama, kao dodatnu podršku, angažovani su neovisni stručnjaci iz Austrije da naprave izvještaj o svim prethodnim geotehničkim elaboratima i izvještajima
ZADNJE VIJESTI IZ Bosna i Hercegovina

