Kreatori na Facebooku i Instagramu dugo su se žalili na naloge koji objavljuju njihove videozapise bez dozvole, međutim, sada Meta uvodi novi alat koji omogućava kreatorima da lakše prate kada su njihovi videozapisi ponovo objavljeni na drugim profilima.
Meta je predstavila novi alat za kreatore pod nazivom “content protection”, koji može automatski detektovati kada je originalni video kreatora ponovo objavljen, u potpunosti ili djelimično, na Facebooku ili Instagramu. Kreatori koji su registrovani moći će vidjeti koji su profili podijelili njihov sadržaj i moći će preduzeti niz radnji.
Dostupne radnje uključuju “track” (praćenje), što omogućava kreatoru da doda oznaku koja jasno govori da je klip prvobitno došao s njihovog naloga. Pored linka, kreatori će također moći pratiti broj pregleda koje taj sadržaj dobija. Kreatori također mogu odlučiti da potpuno blokiraju klip, što će spriječiti bilo koga drugog da vidi video. Meta napominje da odabir ove opcije neće nametnuti dodatne kazne profilu koji je preuzeo originalni sadržaj. Konačno, kreatori mogu odabrati opciju “release” za video, što ga uklanja s njihove kontrolne ploče tako da više neće imati uvid u njegov učinak.
Kontrolna ploča također pruža neke druge detalje koji bi mogli pomoći kreatorima da odluče kako da reaguju. Na primjer, mogu vidjeti da li se video koji koristi njihov sadržaj monetizira, što može utjecati na njihovu odluku o praćenju s atribucijom ili potpunom blokiranju. S druge strane, ako je video preuzet s profila s malo pratilaca, mogu se odlučiti da ga jednostavno prate.
Meta je već ponudila kreatorima Facebooka neke od ovih mogućnosti u prošlosti putem svoje platforme za upravljanje pravima, ali kompanija kaže da će dostupnost funkcija direktno u Facebook aplikaciji učiniti da budu dostupne većem broju ljudi. Važno je napomenuti da kompanija nudi zaštitu sadržaja samo kreatorima koji dijele videozapise na Facebooku. Dakle, iako će funkcija otkriti kopije na Instagramu, to će učiniti samo ako je originalni video objavljen na Facebooku.
Meta navodi da se zaštita sadržaja uvodi za kreatore u njihovom programu monetizacije “koji ispunjavaju poboljšane standarde integriteta i originalnosti”, kao i za one koji već koriste Rights Manager. Kreatori također mogu direktno podnijeti zahtjev za pristup.
ZADNJE VIJESTI IZ Zanimljivosti
