Kada je u pitanju segment sveukupnih posjeta u Nacionalnom parku, bilježimo 40 posto povećanje u odnosu na prošlu godinu koja je bila rekordna do sada.
Još jedno u nizu priznanja koje je nedavno dodijeljeno Nacionalnom parku “Una” potvrdilo je domaćinski pristup menadžmenta ovog preduzeća u upravljanju javnim sredstvima i zaštićenim područjima. Priznanje Centra za istraživanje i razvoj BiH sasvim s razlogom svrstalo je ovo preduzeće na listu 50 najuspješnijih u Bosni i Hercegovini. Izvanredni poslovni rezultati nisu došli preko noći. Iza njih je četiri i pol godine muko-trpnog rada, prvo u ustroju javnog preduzeća, a istovremeno i u uspostavi zaštićenog područja koje je kao takvo definirano Zakonom o Nacionalnom parku “Una”, koji je 2008. godine donio Parlament F BiH. O NP “Una” danas osvrćući se neizostavno na godine u kojima je stvarano ovo preduzeće za Unsko-sanske novine govori Amarildo Mulić, direktor NP “Una” Bihać.
S razvojem NP “Una” koji je u punom zamahu dokazali ste da ovaj dio BiH ima ogroman potencijal. Jesu li ti potencijali iskorišteni ili moramo još puno raditi ?
U periodu uspostave i ustrojstva NP radili smo u isto vrijeme na stotinu strana sa početnim porođajnim mukama, ali smo imali jasnu viziju razvoja u koju vjerujemo. U protekle četiri godine pokazali smo i dokazali rezultatima u svim segmentima i kada je u pitanju organizacija preduzeća i rada, ali i u upravljanju i posebno u segmentu koji je vezan za kontrolu nadzor i očuvanje svih vrijednosti u području NP. Postali smo vidljivi na lokalnom, a postajemo sve vidljiviji i na nivou BiH, regiona i šire. Također, i kada je u pitanju segment suradnje posebno sa lokalnim stanovni-štvom u području NP, zatim sa svim ključnim sudionicima u procesu uspostave razvoja NP. U tom pogledu iz godine u godinu bilježimo vidljive rezultate. Sve više ljudi, preduzeća i nevladinih organizacija prepoznaje Nacionalni park. Sve više lokalnog stanovništva prepoznaje NP kao instituciju i perspektivan razvojni projekat. To nije projekt, to je ra-zvojni proces i sve više lokalno stanovništvo se uključuje posebno u ljetnoj turističkoj sezoni na kućnom pragu, uz glavne frekventne puteve koji vode ka glavnim atrakcijama nudeći svoje proizvode, prerađevine, suvenire i sve više se okreću Na-cionalnom parku kao svojoj perspektivi. Mogu imati dopunsku djelatnost. Oni koji imaju mogućnost, znanje, kapacitete, ideje, energiju i viziju pretvaraju višak slobodnog stambenog prostora u smještajne kapacitete-sobe, apartmane, kampove. Sve je veći interes i za ulaganje u područje Nacionalnog parka tako da postajemo prepoznatljivi u smislu perspektive.