S dolaskom jeseni i obilnijih kiša i odvijanje saobraćaja postaje otežano, pogotovo na putnim pravcima koji se slabije održavaju. U Direkciji za regionalne ceste USK procjenju da će biti još teže s obzirom na situaciju kada zbog različitih problema nisu sklapani ugovor o održavanju regionalnih cesta.
Razloga je puno a jedan od njih su manjkavosti zakona o javnim nabavkama. lako su procedure njegove izmjene u toku, kad će biti završene, još je neizvjesno. Posljednjih godinu dana nije nista urađeno kada je u pitanju održavanje regionalnih cesta.
Čulo se to i na posljednjoj sjednici Vlade USK koja je usvajanjem izmjena i dopuna plana i programa rada ove ustanove djelovala kako bi se prvenstveno povećala sigurnost na regionalnim cestama. Iako sredstva za održavanje cesta nisu problem, formalne procedure otežavaju normalan rad ove Direkcije. Za održavanje oko 500 km ,od čega 350 km asfaltiranih cesta, Direkcija raspolaže sa skoro tri miliona maraka za redovno, zimsko i ljetno održavanje, te sa milion maraka za vanredne situacije. Uz prihode koje ostvaruju putem GSM licenci te sredstvima za nove investicije, moglo bi se dosta toga uraditi. Ipak vedina planiranog još je na čekanju. Sigurnost gradana u saobraćaju na prvom je mjestu.
U Direkciji ističu da uz održavanje cesta jedan od svojih prioritetnih zadataka vide u boljoj putnoj komunikaciji prema Martin Brodu i štrbačkom buku. Uz želju za sto većim brojem turista ključni su infrastrukturni projketi za koje je potrebno što hitnije tražiti rješenje. Da li će turisti koji sljedeće godine dođu zateći bolje stanje, ipak ovisi o političkoj volji na svim nivoima.