Ako se najave iz Minhena i realizuju neće biti oštećenih, jer će BMW-ove osnovne M verzije snagom i opremom biti na nivou sadašnjih Competition verzija.
BMW-ov M odjel svoje je cijenjene modele do sada nudio u standardnoj i još snažnijoj Competition verziji, ali sve su prilike da će u narednoj godini biti drugačije.
Zbog činjenice da je do sada više od 80 posto kupaca modela M3, M4, M5, M8, ali i M SUV-ova… biralo verziju Competition, iz Minhena je stigla najava da bi već od naredne godine standardne verzije svih M modela trebale biti na nivou sadašnjih snažnijih verzija, čime bi dodatak Competition mogao ispasti iz igre.
Namjere iz Minhena potvrdio je i prvi čovjek M odjela Frank van Meel koji je u posljednjoj izjavi za medije naglasio da je suvišno proizvoditi standardne M modele, ako se ogroman broj kupaca odlučuje za skuplju i snažniju verziju koja će po svemu sudeći uskoro postati osnovna verzija.
Prema planovima M odjela, budućim kupcima M modela nudit će se standardne verzije s potencijalom dosadašnjih Competition verzija, ali i još “ratobornije” verzije CS i CSL koje će s manje kilograma i još više snage biti optimizirane za korištenje na zatvorenim stazama.
Podsjećanja radi, trolitarski linijski 6-cilindarski biturbo motor u standardnima verzijama aktuelnih BMW-a M3 i M4 s pogonom preko zadnje osovine razvija 480 KS, a u verziji Competition kupci mogu računati na integralni pogon (xDrive) i dodatnih 50 “konja”. S opcionim paketom M Driver, dvojac iz mjesta do “stotke” stiže za 3,5 sekundi i razvija 290 km/h, a u kombinaciji samo sa zadnjim pogonom pri spomenutom ubrzanju kasnit će 0,4 sekundi.
ZADNJE VIJESTI IZ Zanimljivosti
