Cijene “zaključane”, ali novčanici ništa puniji. To je samo jedan od komentara u razgovoru s građanima Federacije BiH, više od mjesec otkako je vlast u Federaciji pokrenula kampanju zaustavljanja poskupljenja osnovnih životnih namirnica.
Kao odgovor na rast troškova života, vlast Federacije BiH pokrenula je 15. decembra prošle godine kampanju “Zaključavamo cijene” u koju se uključilo 30-ak trgovina.
U dogovoru s poslodavcima i udruženjima potrošača, do sredine marta ograničen je rast cijena ukupno 40 namirnica, poput ulja, brašna, riže i proizvoda za higijenu.
Među “zaključanim” cijenama je ona od 2,45 maraka (oko 1,20 eura), koliko košta litra ulja, dok za litru mlijeka građani moraju platiti 2,10 maraka (nešto više od jednog eura). Procjenjujući efekte akcije u prve tri sedmice, entitetsko Ministarstvo trgovine izračunalo je da će građani uštedjeti 35 maraka (oko 18 eura) na košarici od 40 proizvoda koji su dio kampanje.
ZADNJE VIJESTI IZ Bosna i Hercegovina

