[bsa_pro_ad_space id=9]
30. Augusta. 2018.
Bosna i Hercegovina, Izdvojeno
Izborna kampanja već počela na Facebooku, ali zakon ne precizira oglašavanje na društvenim mrežama
Zvanična predizborna kampanja počinje 7. septembra, ali kao i ranijih godina kada su se održavali izbori i ove godine politički subjekti su krenuli s reklamiranjem mnogo ranije. Problem je taj što Centralna izborna komisija BiH najčešće ne može dokazati odgovornost za preuranjeno oglašavanje na društvenim mrežama jer se ne može utvrditi porijeklo uplate ili osoba koja je odgovorna za postavljanje sadržaja.
“U članu 11. stav (2) Pravilnika o medijskom predstavljanju političkih subjekata u periodu od dana raspisivanja izbora do dana održavanja izbora propisano je da se zabrane kao i druga ograničenja iz Poglavlja 16. Izbornog zakona BiH odnose i na ostala sredstva komunikacije kojima se može isporučiti zvučni video ili tekstualni sadržaj”, rečeno je iz CIK-a kao odgovor na poslaničko pitanje Saše Magazinovića, poslanika u Predstavničkom domu PS BiH.
ZADNJE VIJESTI IZ Bosna i Hercegovina Izdvojeno
IZDVOJENO
11.12.2024
Izrael razara Siriju
