Tuesday, 27. September 2022.
Unsko-sanski kanton 13° C Clear Sky
Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Filter by Custom Post Type
Velkaton
Melbourne
Chicago
London

23. Aprila. 2022. Zanimljivosti
Pet namirnica koje bi trebalo jesti tokom proljeća – Jačaju imunitet i čuvaju zdravlje

Pet namirnica koje bi trebalo jesti tokom proljeća- Nutricionisti kažu da postoje namirnice koje je važno uvrstiti u ishranu tokom ovog godišnjeg doba.

Za razliku od korjenastog i nekog mahunastog povrća koje jedemo zimi, proljeće je idealan period u godini da se više okrenemo sirovoj ili kraće kuvanoj hrani.

Prepručuju pet namirnica koje su poželjne u ishrani u proljećnim mjesecima.

1. Jagode

Ovo bobičasto voće jedno je od najzdravijih, a možemo ga jesti svježe samo u ovo doba godine. Jagode su bogate vitaminom C, manganom i vlaknima, pa jačaju imunitet i doprinose sprečavanju mnogih oboljenja. Ubrzavaju metabolizam, a time pospješuju i mršavljenje.

One su odličan sastojak raznih deserta, smutija, a možete ih jesti i za doručak i užinu.

2. Srijemuš

Biljka srijemuš je bogata mineralima i vitaminom C, tako da može pomoći kod raznih zdravstvenih problema. Listovi sadrže veću količinu vitamina C nego lukovica, tako da se uglavnom za upotrebu preporučuju listova srijemuša.Možete ih konzumirati u obliku salate ili kao dodatak jelima.

3. Rotkvice

Rotkvice su  ukusno povrće koje jelima pruža specifičan gorki ukus i crvenkastu boju. One sadrže brojne vitamine, minerale i vlakna, zahvaljujući kojima jačaju srce i regulišu nivo šećera u krvi.

Možete ih jesti u salatama, uz sendviče ili od njih napraviti zdrav namaz.

4. Nana

Nana i predstavlja mnogo više od osvježavajuće, začinske biljke koju najčešće konzumiramo kao čaj. Zahvaljujući antibakterijskim i antivirusnim svojstvima, odlična je u borbi sa različitim upalama. Nana poboljšava varenje i umiruje stomačne tegobe.

Svježu nanu možete dodati u salate, čorbe, potaže, smutije, ali i u razne poslastice.

5. Grašak

Ova proljećna mahunarka bogata je proteinima. Sadrži vitamine C, E i K i veliku količinu biljnih vlakana. Za grašak je dokazano da jača nervni sistem, kosti i srce. Možete ga jesti kao varivo, potaž ili prilog uz razna jela.

Međutim, grašak može biti i sastojak mnogih salata.

ZADNJE VIJESTI IZ Zanimljivosti

RTV VT ROYAL d.o.o.
Kulište 2, 77230 Velika Kladuša
Bosna i Hercegovina
T: (+387) 037 775 168
F: (+387) 037 775 159
E-mail
marketing.velkaton@gmail.com
© 2019 Royal d.o.o. Sva prava zadržana. Portal dizajnirao i razvio Cybervision