Tuesday, 15. June 2021.
Unsko-sanski kanton 16° C Overcast Clouds
Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Filter by Custom Post Type
Velkaton
Melbourne
Chicago
London

18. Aprila. 2021. Zanimljivosti
Namirnice koje čiste organizam

Ako posljednje vrijeme jedete previše, za početak je potrebno ne nastaviti i smanjiti obroke, podijeliti ih na više manjih porcija i reducirajte unos rafinirane hrane bogate suvišnim masnoćama i kalorijama, kao što su kolači, masna i slana pečenja te kalorične salate s preljevima i dodacima poput vrhnja i majoneze.

Neku voćku

Bijeli šećer, proizvodi od bijelog brašna, so i nezdrave masnoće posebno su štetni za naš organizam, jer stvaraju sluzi u tijelu, debljaju i opterećuju probavu. Za takvim namirnicama posežemo najčešće kada smo veoma gladni i više nam nije važno šta ćemo pojesti.

Naprimjer, za doručak uzmite neku voćku ili zobenu kašu sa suhim voćem koja će potaknuti probavu i eliminaciju štetnih tvari, a opet će vas dugo držati sitima, jer će se spori ugljikohidrati iz kaše i voća polako oslobađati do ručka. Za užinu se preporučuje konzumirati neka voćka ili voćni sok te lagani jogurt, a za ručak i večeru kuhano nemasno meso ili riba, lagana supa, puno salate i skroman dodatak ugljikohidrata.

Osjećate li, nakon što ste puno jeli, umor, bolove u mišićima, imate probleme s lošom probavom, pojavile su se alergije, grčevi, napadi žučnog kamenca, bolne menstruacije, hunjavice, perut, prištići, a i vaga je pokazala koji kilogram viška, svakako, vam je potrebna detoksikacija.

Štetne tvari

Postoje razni programi detoksikacije u trajanju od jednog dana pa do nekoliko sedmica. Ukoliko ste početnik, najbolje je krenuti od jednostavne detoksikacije.

Ovakvo otklanjanje štetnih tvari nije zahtjevno, popratnih simptoma gotovo da i nema, a program se može provoditi kad god osjetite potrebu.

Dijeta za detoksikaciju

– Ustajanje – čaša tople vode i sok od pola limuna

– Doručak – jedna zdjelica raznog voća i kašika zobenih pahuljica

– Užina – jedna voćka kao što je narandža, jabuka, kruška, grejp

– Ručak – jedna zdjelica kuhanog povrća i mesa (riba), kašika integralne riže ili krompira

– Užina – jedna sirova ili kuhana mrkva ili manja cvekla, celer, brokula…

– Večera – isto kao i ručak

– Važno je piti puno negazirane vode i biljne čajeve, približno 2 litra dnevno

ZADNJE VIJESTI IZ Zanimljivosti

RTV VT ROYAL d.o.o.
Kulište 2, 77230 Velika Kladuša
Bosna i Hercegovina
T: (+387) 037 775 168
F: (+387) 037 775 159
E-mail
marketing.velkaton@gmail.com
© 2019 Royal d.o.o. Sva prava zadržana. Portal dizajnirao i razvio Cybervision