Četvrtak, 10. Septembra 2020.
Unsko-sanski kanton 16° C Broken Clouds
Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Filter by Custom Post Type
Velkaton
Melbourne
Chicago
London

10. Septembra. 2020. Zanimljivosti
Konzumacija pistacija dobra je za vaš probavni sistem i zdravlje očiju

Kontrola tjelesne težine, bolji holesterol i zdravija crijeva samo su neki od zdravstvenih benefita konzumacije pistacija. Naime, ovi maleni orašasti plodovi u sebi skrivaju ogroman potencijal.

Ovi orašasti plodovi sadrže zdrave elemente poput vlakana, proteina, ugljikohidrata, zdravih masti, kalija, fosfora, vitamina A, vitamina B6, bakra i mangana. Imaju manje kalorija u odnosu na mnoge druge orašaste plodove. Preporučuje se pojesti jednu porciju pistacija dnevno. I ne zaboravite, bolje je ako su neslani.

Smanjuju nivo holesterola u krvi

Pistacije su također bogate antioksidansima koji pomažu u zaštiti ćelija od slobodnih radikala. Zahvaljujući ovim antioksidantima, ovi su orašasti plodovi dobri za one s visokim holesterolom.

Dobre su za vaše oči

Ostali korisni elementi koji se kriju u pistacijama su lutein i zeaksantin koji dobro utječu na zdravlje vaših očiju. Mogu smanjiti šanse za razvoj problema povezanih s vidom, kao i starosne degeneracije makule i mrene.

Dobre su za vaš probavni sistem

Budući da su pistacije bogate vlaknima, one su dobre i za vaš probavni sistem. Vlakna su potrebna da bi ćelije debelog crijeva ostale zdrave i kako bi se spriječili probavni poremećaji poput zatvora. Osim toga i istraživanja su pokazala da konzumiranje pistacija može poboljšati sastav mikroflore crijeva.

Moći ćete održavati zdravu težinu

Orašasti plodovi su sjajni za mršavljenje. Ako ih redovito jedete, stječete više kontrole i pomažu vam u sprečavanju debljanja. Neka istraživanja sugeriraju da je ljudima koji su jeli pistacije kao grickalice indeks tjelesne mase smanjen u poređenju s ljudima koji su jeli neke druge grickalice.

Nivo šećera je u ravnoteži

Mala skupina ljudi je učestvovala u istraživanju u kojem su bijeli hljeb, bogat ugljikohidratima, kombinirali s pistacijama. Ispostavilo se da su ti orašasti plodovi smanjili povišen šećer u krvi nakon konzumiranja hljeba. Stoga je dobra ideja da ih dodate svojim obrocima, pogotovo ako ste navikli jesti hranu poput riže, tjestenine i pire krompira, koji također sadrže puno ugljikohidrata.

ZADNJE VIJESTI IZ Zanimljivosti

RTV VT ROYAL d.o.o.
Kulište 2, 77230 Velika Kladuša
Bosna i Hercegovina
T: (+387) 037 775 168
F: (+387) 037 775 159
E-mail
marketing.velkaton@gmail.com
© 2019 Royal d.o.o. Sva prava zadržana. Portal dizajnirao i razvio Cybervision