Utorak, 2. Februara 2021.
Unsko-sanski kanton 11° C Scattered Clouds
Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Filter by Custom Post Type
Velkaton
Melbourne
Chicago
London

2. Februara. 2021. Zanimljivosti
Četiri savjeta za kvalitetniji san tokom noći

Poteškoće sa snom mogu imati loš uticaj na ostatak dana i poremetiti svakodnevno funkcioniranje. Ipak, poseban problem se javlja kada se spoji više neprospavanih noći.

Nedostatak sna može imati negativan utjecaj na raspoloženje, nivo energije, emocionalnu stabilnost i zdravlje, a ignorisanje problema može dovesti do lošijeg zdravlja, nakupljanja kilograma i dekoncentracije.

Otkrivamo najbolje načine kako spriječiti nesanicu i napokon se dobro naspavati.

Fizička aktivnost

Pokušajte vježbati najkasnije dva do tri sata prije odlaska na spavanje, zbog adrenalina koji će vas duže vrijeme držati budnima. Ako niste ljubitelj vježbanja, šetnja po svježem vazduhu će biti idealna opcija.

Temperatura spavaće sobe

Temperatura prostorije u kojoj spavate vrlo je bitna za kvalitetan san. Bez obzira koje je godišnje doba, visoka temperatura pokvariće vaš san. Stoga provjetrite prostoriji i isključite grijanje minimum sat prije odlaska na spavanje. Poželjna temperatura spavaće sobe je 18 stepeni.

Uklanjanje tehnologije

Naša svakodnevica nezamisliva je bez telefona, tableta… Međutim, tehnologija loše utiče na kvalitet sna. Ukoliko želite kvalitetan san, uklonite aparate iz spavaće sobe.

Izbjegavajte alkoholna pića

Alkohol će vas tjerati da se budite usred noći zbog žeđi. Konzumirajte čaj od kamilice ili lavande koji će vas opustiti.

ZADNJE VIJESTI IZ Zanimljivosti

RTV VT ROYAL d.o.o.
Kulište 2, 77230 Velika Kladuša
Bosna i Hercegovina
T: (+387) 037 775 168
F: (+387) 037 775 159
E-mail
marketing.velkaton@gmail.com
© 2019 Royal d.o.o. Sva prava zadržana. Portal dizajnirao i razvio Cybervision